PC Jørgensen tar emot bidrag till SFF-Bulletin 146

Hvis det er noen som føler trang til å uttrykke seg skriftlig i julen eller i januar, så må de gjerne sende inn bidrag til SFF-Bulletinen. Siden det er jeg som skal redigere første nummer i 2005, så kan dere sende dem til meg, percjorgensen snabel-a yahoo.no.

Siden jeg trenger litt tid til layout før jeg overleverer Bulletinen til styret i SFF, så setter jeg bidragsfrist til mandag 24. januar 2005 (man må selvsagt gjerne bidra før, eller fortelle om at et bidrag er på vei).

Jeg har redigert SFF-Bulletin tre ganger.

De to siste Bulletinene mine ser slik ut:

www.percjorgensen.com/hobby/fanziner/sffb140.pdf

www.percjorgensen.com/hobby/fanziner/sff134.pdf



Men man behøver selvsagt ikke se disse to fanzinene eller bidragene der som noen ”mal”. Jeg ser gjerne på andre typer materiale.

–PCJ

Kommentera

