Nytt nummer av PötZine ute

Staffan Vilcans har gett ut ett nytt nummer av sitt fanzine PötZine, nummer 8 i ordningen och det första på sju år, tror jag. Numret liknar mest en tidsmaskin i det att Staffan har tagit sig före att recensera ett axplock av alla fanzines han har fått de senaste sju åren. Utöver detta innehåller numret en kort bokanmälan av Ferdinand FitzSchkloffs Uppror samt en överblick över den brittiska teveserien Doctor Who.

PötZine 8 går att hämta som PDF tillsammans med tidigare nummer på Staffans PötZine-sida.

2 svar

  1. Hej, det här har inte med ditt inlägg här utan med en kommentar du lade in på chadies sida om bloggning.

    ”Tankar som far runt i min skalle idag då jag funderar på vad är vitsen med att prata?”

    mm.

    Kan jag citera din tankar som en språngbräda till en diskussion om detta? Jag tyckte det var en intressant frågeställning.

  2. Naturligtvis får du citera, men som du märkte parafraserade jag bara Chadie för att visa på den i mitt tycke ganska triviala sanningen att bloggning är ett samtal.

Kommentera

