Sci-fi-mässa i Göteborg 4-5 mars

Så var det dags igen! Alla som har barnasinnet kvar till den milda grad att de vill betala för att få titta på och köpa autografer av skådisar, få se reklam för kommande data- och konsollspel samt beskåda rekvisita från filmer bör vallfärda till Svenska Mässan i Göteborg 4-5 mars.

Artiklar som säljs och visas på mässan är t.ex. samlarleksaker, filmposters, och prylar med anknytning till filmer som Star Wars, Harry Potter och Sagan om ringen. De skådespelare som är på plats är Elijah Wood (Frodo i Sagan om ringen), Ray Park (Darth Maul i Star Wars), Richard Kiel (Jaws i James Bond) och Craig Parker (Haldir i Sagan om ringen).

Garanterat fritt från böcker och annat jobbigt!

Andra bloggar om: , , , , ,

7 svar

  1. Jag tycker mig, mellan raderna, ana en viss brist på entusiasm.😉

  2. Huh? Nämen, jag älskar att trängas för att betala för att se om b-skådisar är analfabeter eller inte.

  3. Jag tror inte att Richard Kiel är dum. Men om man är så stor, och ser ut som han gör, så får man inte huvudrollen i HAMLET.
    😉

  4. Han får nog visa upp lite bättre skådespeleri också. Men ointelligent har jag ingen anledning att tro att han är.

  5. Med ”för att se om b-skådisar är analfabeter eller inte” avsåg jag annars autografskrivande, förresten.

  6. Jag kommer helt klart att vara där jag är ett jätte stort fans till elijah wood och jag tycker att han är den bästa manliga skådespelaren som finns och han är så himla söt också. Kommer att stå i kön från tidigt på morgonen det kan ni räkna med.

  7. jag kommer också ABSOLUT vara där!
    sagan om ringen och de andra i triologin är de mest underbara filmerna som någonsin har gjorts. För att inte prata om böckerna.
    och de är ABSOLUT inte b-skådisar.

Kommentera

