Back with a Vengeance

Jag har haft annat för mig ett tag. Ursäkta. Nu drar vi igång butiken igen.

4 svar

  1. ”He’s BACK… and this time, he’s mad!”
    *ANGLEMARK II*
    ”No more Mr. Nice Guy! He’s out to kick some butt…”
    *POW! SOCK!*
    ”This is one bad mutha you don’t want to mess with…”
    *BLAM!*
    ”Don’t move, slimeball!”
    ”He’s a one-man wrecking crew…”
    *KA-BOOOM!*
    ”But he also knows how to party!”
    ”Gimme a Coke – on the rocks!”
    ”There is only one law… HIS law!”
    *BRA-TA-TA-TA-TA*
    ”Anglemark II… coming to a blog near YOU!”

    ;-P

  2. Åh. Det här var efterlängtat.🙂

    //JJ

  3. Always happy t’oblige, m’dears.

  4. Ah, det har jag väntat på. Nu ska jag också komma tillbaka. Jag har tänkt posta saker flera gånger, men sitter uppkopplad så korta stunder att det liksom inte blir av. Nåja, nu kan jag i alla fall läsa Fanspan!

Kommentera

