Undersøgelse af det danske marked for fantasy

Detta är riktat till de av våra läsare som är bosatta i Danmark. Det skulle vara intressant med liknande läsarundersökningar i Sverige.

Jeg hedder Kathrina Martinsen, og jeg er specialeskrivende ved The Robert Gordon University i Skotland. Emnet er en undersøgelse af det danske marked for fantasy-litteratur, og jeg har i den forbindelse sammensat et online spørgeskema. Størstedelen af spørgsmålene omhandler dine læsevaner generelt, så selv, hvis du ikke læser fantasy, er dine svar meget nyttige for mig.

Spørgeskemaet indeholder 35 spørgsmål og tager ca. 20 minutter at udfylde. Du er naturligvis helt anonym, og der er intet økonomisk øjemed i projektet. Du behøver ikke besvare hele undersøgelsen på én gang, men kan til hver tid vende tilbage og fortsætte, hvor du slap. Hvis du bruger samme computer, kommer du automatisk det rigtige sted hen, når du klikker på linket.

Spørgeskema

Du er naturligvis mere end velkommen til at give linket videre til venner og bekendte, for hvem det kunne have interesse. Jo flere svar, jo bedre! Tusind tak for hjælpen! Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig på fantasy-fiction@hotmail.com.

Andra bloggar om: , ,

Kommentera

