Har du signerade böcker av svenska sf-författare till salu?

Obetald annons

Jag samlar på signerade science fiction-, fantasy- och skräckböcker av svenska författare. Jag är intresserad av att komplettera min samling, så om du har böcker signerade av svenska genreförfattare så hör av dig till mig så ger jag ett bud!
-Hans Persson

(Obs! Det går inte att annonsera på Fanspan. Detta är en väntjänst till en gammal god vän.)

Ett svar

  1. Jag har skrivit boken ”Linsmännen” som är en omarbetad version av E E doc Smiths klassiska ”Lensmanseries 1 – 6.”
    Jag kan signera ett ex. och skicka till dig pris 125:- + porto 50:- = 175:-
    I så fall kan du köpa boken genom bokbörsen eller direkt från mig.

    T. Salén

Kommentera

