Upsala.fandom.se

Nu har Upsalafandom flyttstädat och packat upp sina pinaler på ett nytt ställe!

Besök gärna upsala.fandom.se och se hur fint vi har fått det med information, snygg design, presentationer, blogg och allt!

Fanspan ligger dock kvar på sfweb.dang.se tills vidare!

Andra bloggar om: ,

4 svar

  1. Nej! Jag hade ju tänkt vara med! Men så glömde jag att det var idag, tusan också.

  2. Äsch, det gör inget, Åka. Det går ändå inte att gå till den där sidan. Inte härifrån Athen, i alla fall. Kanske är avståndet Athen – Upsala för långt, vad vet jag?

    🙂

    Kör hårt,
    Bellis

  3. Ja, den där servern har varit nere i över sex timmar nu. Jag undrar just vad det är förs slags katastrof som har drabbat dem eller om de brukar vara så här kassa. Hoppas inte det!

  4. Nu funkar sidan och jag tycker den är väldigt gemytlig, liksom, på det där fanniskt trevliga viset som det ska vara när man som ung neofan besöker ett sf-föreningsmöte för första gången.

    Men jag saknar en sak eller har bara inte hittat den – fotografier på Upsalafansen! Helt enkelt en sida där man får se hur ni ser ut. Ska jag vara uppriktig är många Upsalafans bara namn på en skärm för mig – jag känner sedan många år Johan och Åka och Linnéa och några till, men en del vet jag inte ens om jag har träffat.

    Foton?

    Kör hårt,
    Bellis

Kommentera

